Tema: Re: Audi
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-06-13 10:58:01
as dar biski kitaip - nevadint proto pisimu kiekvienos isgirstos
kitokios nuomones ir pasirinkimo, kuris nesutampa su tavo.
nes kitu atveju bilekuria diskusija laisvoj saly galima pavadinti proto
pisimu - vienas uz ta, kitas uz kita, nes visi laisvi apsisprest ir
reiksti savo nuomone ir poziuri. tik ne visi tolerantiski ta kita
nuomone isgirsti, isklausyti, ir jeigu ne kazkaip atsizvelgti, tai bent
jau nutyleti ir nepulti demonstruot savo kompleksu puokstes,
izeidinejant kita, menkinant jo nuomone ir aukstinant savo.