Tema: Re: Audi
Autorius: autopagalba
Data: 2016-06-07 00:33:33
Kazka tu cia ne taip skaiciuoji. Atimt dar reikia bent jau
 likutine verte po 5 metu.

Tokiai silkei kasko taip pat reiks, bent jau LT. Ir ta imoka gali
 labai panasi but i renuskes kasko.

Dar pridek senos silkes remontus. Paskaiciuok savo sugaista laika.
 Buna kad tokiems gaidziams nusprogsta kas nors uz sumas su
 dviem-trim nuliais. Ir tada perki is atstovo uz brangiai arba
 pasiimi autopliusa ir xujarini per shrootus, kol surandi deveta,
 kuri irgi bbz kiek tarnaus.

Po to kiek servisu kreivarankiu siam pasauli. Velgi - vaziuoji pas
 atstova uz brangiai, arba toliau gaisti laika, zaidi loterija su
 murziais.

Viska susumavus, mano atveju laimi ta  renuske.
Jei netureciau kitu religiniu isitikinimu (pvz V6), taip ir
 daryciau. I ta basa bulka 2.0TDI nieks manes neisodintu
 :)

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/