Tema: Re: Audi
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-06-07 16:12:38
tavo uzduotam kontekste belieka palinket skanaus valgant salotas, ant
kuriu tavo minima karve buvo padarius ir imynus. as tai geriau renkuosi
steika is saldiklio. turint galoj, kad yra ir gerokai daugiau kompromisu
uz ta silke su 200kkm - steiku pragulejusiu saldiklyje gana trumpai. nes
i sviezia steika su neapsiktom salotom kaip suprantu nei vienas
nepretenduojam? tai kiekvienam savo - skanaus.