Tema: Re: Audi
Autorius: Lapinas
Data: 2016-06-07 09:45:25
Tavo nuojauta neklysta.
Pvz. yra pavarų dėžės kompo algoritmas toks, kad per tam tikrą laiką
mechaniškai supisa pavarų dėžę.
Mano paties nuostabai, MB net nekeičia to kompo garantiniu laikotarpiu, jai
klientas nesiskundžia.

Kai įsigilini, tai MB tik ir tinka naudot kol yra garantija, nes po to labai
nevaikiškom kainom ima gest. Tuo labiau, kad ten visoks hajendas ir
inovacijos sukištos.