Tema: Re: Audi
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-06-07 15:37:13
nu nepyk atleisk, kad nėr ką ten kalbėt - eilinė pilka bulka, varai ant
keltuvo ir žiūri :). Kažkada jau rašiau - analogiškos komplektacijos A4
180kkm, vis dar viskas gerai, bet na kiek tai tęsis niekas nežino.

btw, kas ten su Belgija, jei pirktas ir aptarnautas Lietuvoje? Nebus
eilinis komiso atvejis?