Tema: Re: Audi
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-06-08 09:40:33
konkrečiu atveju, tai buvo tiesiog šiaip mintis, ką galima nuveikt su
10k€ :). sakau, kodėl tokia arši reakcija - nesupratu :).

btw, žinau kas tokią turi tik '07m - pasipiso ten su grandinėm, elektrom
dar kažkuo, atrodė sutvarkė jau -  o po žiemos pyst ir visi šonai rūdžių
šašais nuėjo. Prieš tai turėjo C5 - pisosi su V6TDI, multitroniku,
važiuoklėm. pzpz kokia laimė.