Tema: Re: Audi
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-06-07 16:08:16
tai o ka, negalima?
aisku bando, nes LT kolkas yra ideali salis vazineti antrinej rinkoj
pirktais auto, tik reik pirkt ne is kebabu.
apie vokietija taip majkes neplesyciau, gali buti, kad ten tikrai
prasmingiau nauja imti. bet LT nusipirkus tvarkinga siek tiek naudota
auto, su ja rupesciu (bendraja placiaja prasme) tikrai maziau nei su
nauja ir tai yra nepalyginamai pigiau.