Tema: Re: Audi
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-06-07 10:31:05
modelius galiu pavardinti. a6, kasikas, clio, captur.
bet tai nieko nekeicia. gal laimesi loterijoj, gal nelaimesi.
todel ir nenorejau rasyt modeliu, nes prasides tryda 'man tai negenda,
tu durnas'. kurioj nx neidomu dalyvaut. pirkit tas brangias naujas
nesamones ir dziaukites. man pvz ta daryt lietuvoj nei prasmes nei
tikslo nesimato, nes auto prieziura ir remontas kolkas ant tiek pigus,
kad naudota keliu metu masina su maza rida dziugina visom prasmem
milijona kartu labiau. gal kokioj vokietijoj ir kitokia situacija, vien
del remonto kainu.