Tema: Re: Audi
Autorius: Kurmis
Data: 2016-06-07 21:40:31
na reiktu dar prisiminti toki nemalonu fakta apie trecias pasaulio salis.
lietuvoj pirkta nauja auto dar nera tiek pat kokybiskai surinkta ar be
defektu kaip vakaruose parduodamos auto. jei surinkimas toks pats, tai randa
dileriai variantu kur auto neskirta musu regionui del korozijos padengimo ir
t.t. buta nemazai tu nelaimingu pirkeju, kurie susikaupe pirko nauja karuti,
bet veliau grauze sau nagus, nes dileris prasuko sau geresni pelna.
Kurmis