Tema: Re: Audi
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-06-13 09:30:55
siaip tai neturejau tikslo nieko suvartyt, tiesiog tai eilinis pavyzdys,
kai zmones viska vertina pagal save. idomiausia, gaunasi, kad jis 318-ta
pirko tam, kad pasipontavot kazkaip pries kazka :) nes nu koks low end
krepsas tai jeigu ne naujas, tai bent dvigubai naujesnis galejo gautis
uz to 'bmw' kaina. zek nei dujint nei kapitalkes nebutu reikeje daryt :)