Tema: Re: Audi
Autorius: spakainas
Data: 2016-06-07 15:47:49
Kol kas labiausia kas neramina - variklis. Tipo sako kad 2.0 TDIe. Nu
bet sako jis pumpedūze ir be dpf. Qrva, nu taigi jis turi būt
komonreilas. Bet tik feisliftiniam. Ikifeisliftiniam nebuvo vabše tokių
100kw ir su e. Sako kad pereinamasis modelis, mol teip anaip - čia
Belgijoj taip buvo, variklis tikrai nekeistas nu ir t.t. ;]

Prikabinu piksus, donkrato kakIbė, davai paburkit ką nors tolkauno.