Tema: Re: Audi
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-06-07 10:41:03
tam tikra prasme taip. ir tai logiska ir net labai.
pirma, tai per tuos kelis metus daug kas sutvarkoma ir islenda visoks
brokas. antra, tai praleidi momenta, kad kai perkamas naudotas, tai
ziurima i C5, a6, bmw5, passat ir pan, o kai nauja, tai vos ne pigiausi
kibirai, nes bilekas normalesnio - net su visais lizingais kosmosas.
trecia, jeigu per tuos 5 metus kazkas vaziavo salyginai nedaug, tai daug
ka sutvarke, 'atidirbo' visas prievoles dileriui. sumokejo kruva $$$,
nes toli grazu ne visi apsilankymai netgi garantiniai gaunasi for free.
nes pvz garantijoj numatyta, kad visokie skysciai ir pan, yra mokami. o
tie skysciai pas dileri labai brangus :)))
va tokia masina ir reikia pirkt - aukstesne klases, geresnes
komplektacijos, nedaug nuvaziavusia ir naudota kelis metus.
aisku, cia tik mano poziuris ir nuomone, kolkas dziugina.

p.s. kai lygini nauja talisman su sena a6 ir net taip a6 2x pigiau
gaunasi tai gaunasi super juokingas. lygink su sena renuske, arba su
nauja a6. nes dabar tai kazin ar pats save supranti. paziuresim kas tada
gausis.