Tema: Re: Audi
Autorius: Lapinas
Data: 2016-06-07 12:22:41
Tai autorizuotas irgi ne tą pačią minutę priima. Lauki "eilės" ir dar
palieki mašiną dienai.

Dar nutikimas:
Kia Sportage. Navigacijos softo naujinimas. Užsirašė klientas, paskyrė
dieną, atvažiavo. Reikia palikti mašiną maždaug 4 valandoms. OK, paliko.
Atvažiuoja pasiimt, sako: nepadarėm. Adminas kodų nepaliko. Po savaitės ar
dviejų paliko mašiną dienai, padarė.

Analogiška KIA. Aptarnavimas po 3 metų nuo pirkimo. Klientas užsimano
navigaciją atsinaujint. Jokių problemų, bet kainuos. Kaip kainuos?
Elektronikai garantija 2 metai.
Va tau ir nauja, va tau ir autorizuoti murziai.

Ir tokių laiko gaišinimų tau kiekvienas gali papasakot, kas saloninę mašiną
pirko. Nors... Šitie mano aprašyti savininkai nepasakos - anot jų "jokių
problemų ir galvos skausmo", neonoras prisipažint, kad juos maudo lygiai
taip pat kaip ir su senom mašinom.