Tema: Re: Audi
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-06-07 15:52:48
is tu daug zmoniu dar geras gabalas persedusiu i 'naujus', t.y. tokius
kaip as kalbu, polizinginius keliu metu senumo 'naujus kibirus'.
kad lempos dideles ir buferiai stori, tai nereiskia kad tas kibiras su 0
km pirktas, nes tokiu tikrai mazuma.
ir keletas tokiu tikru kaip tu sakai. ir is tu keleto ne vienas
verkiantis ir zadantis daugiau gyvenime naujo nepirkt.