Tema: Re: CTEk kroviklis
Autorius: svyt
Data: 2016-04-03 11:27:06
Kraut svino akumus gali kokia nori srove ir itampa bet privalai
 matuot kiekvienos bankes temperatura kad nevissytu 60 laipsniu.
 Cia profesonaliai taip turi but daroma. Visa kita balalaikos. As
 esu pasidares palaikoma krovima autams kurie ilga laika
 nevazineja, 13v is 1A. Greitesniam krovimui turiu einheli. Manau
 bet kuris akumas turi atlaikyt ilgalaiki krovima 13.8V, nes tiek
 teoriskai turi duot generatorius, amperus tada atsirenka
 pats.

--

svyt /e39