Tema: Re: CTEk kroviklis
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-03-21 08:18:14
On 2016-03-21 06:44, Evaldas wrote:
> Zodziu papuole cia  man daugelio newsuose labai isrekomenduotas CTEK kroviklis. Konkreciai
> CTEK XS 3600.
> [...]

Neziniau, ar overprised, taciau veikia jie gerai. Pas mane yra ctek
mxs10. Krauna puikiai, trecias menuo paliktas pajungtas prie akumo
palaikymo rezime, per ta laika jokiu problemu nekilo.

  Pries tai naudotas   deca smart 3,6 ampero automatinis (is senuku,
kaina panasi i qtek), paliktas palaikymo rezime, jau po savaites
"nusimusdavo" ir nebeveikdavo (uzgesdavo indikatoriai, tokios
indikacijos pagal instrukcija buti negali).  DECA smart 1115 (max srove
16A, ne impulsinis) - po garantinio pradejo nebepersijungti i palaikymo
rezima pakroves akuma. Pakrauna ir kas pora penkias sekundes sokineja
tarp palaikymo ir krovimo rezimu... Kadangi persijungimas vyksta reles
pagalba, tai rele visa laika klapsi....

Tai, kad geriau qtek. Aisku, paieskojus gal galima rasti ir ka nors
geriau. Bet tai, ka maciau panasaus lygio, tikrai nebuvo pigiau...

Audrius K.