Tema: Re: CTEk kroviklis
Autorius: pVytautas
Data: 2016-03-28 15:40:21
Kemperis kita tema ir ne menesi stovi. Tai tokiu tikrai reik rupintis
geriausia iškarto pastacius ziemoti.
Kad akumas ant lentynos palaisniui issikrauna faktas. Netgi faktas kad
pajungtas prie auto issikrauna greiciau. Bet jei per menesi auto nuzudo
akuma tai ne viskas tvarkoje.
Retai eksploatuojamos auto savotiskai reikalauja kitokios prieziuros tai
nenuostabu kad ir plytu/kaladziu, uzdangalu reik, ne tik pakrovejo.

On 2016-03-27 22:04, Levas wrote:
> nu siaip, praeita ziema jis man kazkaip neskambejo. Tik kad si ziema
> labai lepino... :) ?Betgi nepulsiu as ji dakrovineti!

O ka tu jam dakrausi????? Jame jau tiek betelpa... Bet palik tu ta savo
auto pastoveti menesiui, ir  - krausi kaip didelis. Kad uzsivestum...
bent davaziuoti iki akumu parduotuves... Negi taip sunku suvokti, kad ne
visi zmones eksploatuoja tik po viena auto, kuriuo vazineja kasdien???

Audrius K.
P.S. Kiek bendravau su kemperistais, tai visiem problema po ziemos
sezono savaigius uzsivesti. Ir beveik visi vienaip ar kitaip krauna...
tame tarpe ir visai naujiems kemperiams :-))  Tai toliau rausites
plaukus, kad pakrovejai nereikalingi, nes BUTENT JUS turite viena auto
ir juo kasdien vaziuojate nemazus atstumus ir dar pastovite kamstyje,
t.y. bent po pusvalandy praleidziate automobilyje...

  Reikes pirkti