Tema: Re: CTEk kroviklis
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-03-29 17:28:47
On 2016-03-29 17:14, Yvl wrote:
> tu pas olandus, norvegus "soduose" nebuvai? ten jie vietoj sodo nameliu
> kemperius stato :)
Zinau. Maciau. Bent norgai stato todel, kad tempiamas kemperis kainuoja
pigiau , negu is lentu sukalti namuka. Nes kemperi gamins vokietis, ir
jo darbo valanda pigesne, negu norvego, kuris turetu kalti lentas :-))

Kempingai daug kur  irgi turi spec ikainius, jei nuomosies vieta visam
sezonui. Ir tai galioja net Bulgarijoj - ten yra vietu, kur  ant juros
kranto geresniu vietu trumpiau kaip menesiui is vis nenuomoja :-))

Audrius K.