Tema: Re: CTEk kroviklis
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-03-28 15:50:04
On 2016-03-28 15:40, pVytautas wrote:
> Kemperis kita tema

Kodel? Savaeigis taip pat yra auto.

ir ne menesi stovi.

Ir ka? Pas mane auto taip pat ne menesi stovi. Viena auto stovi jau pora
mentu ilgiau, negu kemperis stovejo. Kita stovi panasu laiko tarpa.
Pastaciau praktiskai kartu. Paimsiu nezinau, ka pirma - kemperi ar auto.
Panasu, kad kemperi.

  Tai tokiu tikrai reik rupintis
> geriausia iškarto pastacius ziemoti.

Tai as ir auto statau ziemoti.

> Kad akumas ant lentynos palaisniui issikrauna faktas. Netgi faktas kad
> pajungtas prie auto issikrauna greiciau. Bet jei per menesi auto nuzudo
> akuma tai ne viskas tvarkoje.

Nevisai nauja akuma zudo, tik daina. Visiskai naujo uzteka truputi
ilgiau. Ir taip sekmingai zudo dauguma davartiniu auto su daug
elektronikos...

> Retai eksploatuojamos auto savotiskai reikalauja kitokios prieziuros tai
> nenuostabu kad ir plytu/kaladziu,
Nafig. Ne tarybiniai laikai.

  uzdangalu reik,

Jei garazas nesandarus ir kur nors netoli gyvena statybininkai. Jei
statybininkai netoli negyvena, nafig (turiu abu vaziantus, zinau, ka rasau.)

Audrius K.
  ne tik pakrovejo.