Tema: Re: CTEk kroviklis
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-03-25 22:37:20
On 2016-03-25 17:50, Levas wrote:
> blia... as vaziuoju kas darbo diena 7+7km. Akumai tarnauja ilgiau nei
> automobilis. Ir kroviau per paskutinius 15 metu viena karta ir tik tam,
> kad uzsikurtu ir nuvaziuociau i akumu parduotuve.

O tu palik rezervine auto garaze porai menesiu. Paziuresiu, ka snekesi...
Audrius K.
P.S. pas mane dabar 2 auto stovi garazuose - viena tuoj bus vazinejama,
nebuvo tikslo sudyti, reikalinga pagrinde tik vasara kaip antras seimos
auto. Dar viena netycia nukrito - liko. Stovis neblogas, bet - labai
sena. Ismesti gaila, tech apziura yra, bet - man ji kol kas
nereikalinga. Kad neisregistruotu, pravarau tech apziura ir kas 6 men
apdraudziu menesiui. Taigi - pirmoji akuma iskrauna stovedama per 2-3
savaites. Del to stovi pastoviai prijungta prie ctek'o (Uzkniso kas pora
savaiciu krauti su deca smartu. Nors pagal aprasyma jie turi palaikymo
rezima ir galima palikti, taciau tas rezimas nedirba normaliai nei smart
3.6A, nei smart 1115 (16A) pakrovejuose. Senuku sh...das yra senuku
sh..das. Teko pirkti ctek'a). Antroji profilaktiskai pakraunama kas
keturis menesius, akumas atjungtas. Ai, tiesa, dar kemperyje yra akumas.
Na bet jis turi savo solar ir paprasta pakroveja. Kadangi ziemos metu
stovi garaze, tai saules negauna, reiskai irgi reikia pakrauti kas kelis
men profilaktiskai. Dar vienas akumas guli garaze kaip atsarginis
(panaudoju gamtoje saldytuvui pajungti, dingus elektai ilgesniam laikui
kuriame nors mano objekte siganalizacijai palaikyti, nusibaigus akumui
kurioje nors auto - laikinai pakeist, uzsivesti, ir pan uzduotims) -
irgi kas kelis men reikai profilaktiskai ar po naudojimo krauti. Tai
dabar papasakok man, kad pakrovejas nereikalingas... Ar kad onanizuotis
su kazkokiu kompo maistblokio ir RC pakrovejo kombinacija...
Tiesa, dar neskaiciavau kruvos geliniu 7Ah akumu (kurios dabar kraunu su
deca smart 3,6A, perjungiant i 0,8A rezima) Naudojami dusui gamtoje ar
kempinge (kai su ekspedicine palatke, o ne su kemperiu), dingus elektrai
jungiu papildomai prie signalizaciju objektuose (nes esanciu 7Ah, kaip
taisyke, neuztenka, kai elektra atjungiama 9 val ryte, o ijungiama
vakare, ka rajone megsta iskresti lesto), taip pat jie naudojami
echolotui maitinti, kai kada tiesiog kaip 12V maitinimo saltinis, nes
guli po ranka...

Taigi, dabar man pasakok, kad pakrovejai nereikalingi, ar kad uztenka
kazkokios piguvos ar kompo maistblokio.