Tema: Re: CTEk kroviklis
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-03-28 07:12:47
On 2016-03-27 21:06, Levas wrote:
> ...pas mane dizelis. Nu? Pirkau 2007 metais, naudota. Akumas tas pats,
> is vokiecio. Niekada nekroviau. Ka daba daryti?
O ka, tu vazineji TRUMPAIS atstumais (iki uz kampo esancio darzelio ir
uz 500 metru esancios maximos? Ir niekur daugiau?).

Palik auto 6 ar 4 savaitem garaze. Paziuresim, ar po to uzsives.

Audrius K.
P.S. Zinok, tam auto, su kuriuo pastoviai vazineju, taip pat nesu kroves
akumo. Kai jau nustoja sukti, keiciu i nauja, nes akumas jau buna
susidevejes. Ir tai nutinka kas 3-5 metus, priktausomai nuo nupirkto
naujo akumo kokybes. Tam paciam outbackui, kuris dabar stovi garaze ir
kuriam reikia krauti, pakol juo daug vazinejau , nekroviau ne karto.
Nereikejo.