Tema: Re: CTEk kroviklis
Autorius: Dovydas
Data: 2016-03-29 13:50:33
pasidariau toki eksperimenta nevisai savo noru :)
susilauziau koja pries kaledas, todel prastovejo mano auto kaip palikta nuo
gruodzio 22d iki vasario 1d. nekrutinta (visi didieji s.m. salciai). vasario
1 buvau isitikines, kad neuzsikursiu, susitariau netgi su draugeliui, kad
padetu parsinest akuma (su kastiniais nepatogu nesiot:), bet tik pasukau
rakteli ir tik pyst ir uzsikure.. taip ir nekrauta liko iki siol..

vienok, jei viskas tikrai tvarkingai tai kelias savaites gali stovet be
problemu.

mano akumas keistas 2014 rudeni, auto outback 2.5 benzinas.. dyzeliukui
aisku daugau reikia, bet ir akumai pas juos didesni

"Audrius K."  parašė naujienų news:nd8coq$fj2$1@trimpas.omnitel.net...

On 2016-03-26 09:29, Dainiushas wrote:
> jei mašina per tris savaites suėda akumą tai reik ją taisyt

Paziurek, per kiek pacio auto nusodina akuma, o po to patarinek.
Nustebsi, kaip greitai auto nusodina akuma budejimo rezime. Ir, kaip
greitai mazeja akumo talpa, kai jis pabuna pilnai iskrautas (kai
nepastebi, palikes 4-6 savaitems nemaudojama auto)

Audrius K.
P.S. Mano auto tvarkinga. Akumo talpa jau sumazejusi, jam keli metai.
Vazinejimui talpos dar daugiau negu pakankamai, jei vazinetum kas diena
ir auto stovetu ne daugiau negu savaite, net neitartum , kad akumo talpa
sumazejusi.  Apie talpos sumazejima puikiai matau is to, kad idejus
nauja akuma auto uzvesdavau po menesio, o dabar po 3 sav jau nesiveda.
Taciau kai tas auto vazinejamas, akumas dar veikai pakankamai gerai.
Nematau dar tikslo keisti i nauja.