Tema: Re: CTEk kroviklis
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-03-29 16:48:11
On 2016-03-29 16:28, Dainiushas wrote:
> o tai negalima žmonai jos nuosavą, nerezervinį automobilį?

O tai butina prie zodziu kabinetis? Nieko protingesnio parsyti
nebeiseina?  Nes tai ir yra zmonai skirtas automobilis. Tik tiek, kad i
darba jai daug patogiau viesuoju transportu vazineti (nera kur parkuoti,
viesuoju parvaziuoja per 10-15min). Parduotuves man prie namu. I
darzelius jau nebereikia vazineti. Taigi - auto reikalingas ne kas
diena. Teroriskai galima bandyti verstis su vienu auto, bet su dviem -
vis tik nepalyginamai patogiau - issisprendzia daug problemu.

Audrius K.