Tema: Re: CTEk kroviklis
Autorius: Nevkurse
Data: 2016-03-29 09:59:20
Nu bet nx tu cia savo nisini atveji su rezervine auto garaze trunyjancia po
pora metu, kisi kaip gyvenimo standarta? Tau to reikia - naudok i sveikata,
bet 95% standartiniu useriu to nx nereikia ir nereikes. Kaip ir kemperio
turet, savaitemis miske atostogaut su saldytuvu, trilitrines Tribecos kaip
vienintelio automobilio ir t.t.

"Audrius K." <kazkas@kazkur.lt> wrote in message

> O nafig? Siulai dar ant kaladziu pakelti, ane? Kaip tarybiniais laikas?
>
> Man, zinok, patogu, kai, prireikus auto, zmona nueina i garaza, istraukia
> pakrovejo jungti, uzsiveda ir vaziuoja. Bet kada. Tada, kai prireikia.
>
> Audrius K.

>>> akumo. Kai jau nustoja sukti, keiciu i nauja, nes akumas jau buna