Tema: Re: CTEk kroviklis
Autorius: Sail
Data: 2016-03-29 16:45:26
As, nors kemperiu vazineju nuo 99 metu, drisciau nesutikti. Butent del
italijos, nes joje unikali tradicija - visiem eit atostogaut rugpjucio
menesi. Taip vadinamas "esodo estivo" (summer exodus)
Tiesiog uzkala gamyklos vartus, net sekretores nepalieka, ir visi pyzidina i
autostrada.

Kamstis buna ziaurus totalinis, per zinias rodo reportazus kaip is karo
zonos.

Ir nepatikesi - ten ne kemperiu kamstis. Lengvuju automobiliu.

Isvada persasi, kad tikrai ne dauguma kemperiais vazineja.