Tema: Re: CTEk kroviklis
Autorius: Yvl
Data: 2016-03-29 15:33:06
man tai 1000 kartu paprasciau taksas, uberis,  ar CityBee tokiu atveju...

On 2016-03-28 16:13, pVytautas wrote:

> [...]
>
> ir ne menesi stovi.
>
> Ir ka? Pas mane auto taip pat ne menesi stovi. Viena auto stovi jau pora
> mentu ilgiau, negu kemperis stovejo. Kita stovi panasu laiko tarpa.
> Pastaciau praktiskai kartu. Paimsiu nezinau, ka pirma - kemperi ar auto.
> Panasu, kad kemperi.
>
> Tai tokiu auto eksloatuojamu nepavadinsi. Ir susikloscius tokiom
> aplinkybem kaip tavo pakrovejas reikalingas. Bet tu savo vienetinio
> varianto netapatink su dauguma.
>

>   Tai tokiu tikrai reik rupintis
>
> Tai as ir auto statau ziemoti.
> Tai pastates atjug akuma ir nieks jo nesodins.

Ir paskui, kai zmonai prireiks auto, aiskinti jai, kaip prijungti
akuma???? Kur rasti rakta, kaip nustatyti laikrodi? (pasikartosiu, kalbu
apie rezervini auto, niekad nezinau, kada jo prireiks. Pvz dabar
prastovejo visa ziema. Taciau galejo jo prireikti bet kada). Tikrai
paprasciau istraukti pakrovejo jungti...

Pakartosiu - dauguma auto nuzudo savo nenauja akuma per menesi: spejama
vidutine nuotekio srove (su signalizacija) yra 50mA. Tokiu atveju
0,05x24x30=36Ah, o tai ir yra nenaujo akumo talpa (tokio akumo,kurs dar
pukiai suks 2-3 metus)

Nuotekio srove gali buti ir didesne :-) 2014 metu outback'ui leidziama
nuotekio srove iki 70mA (ir cia be signalizacijos). Seni auto su karbais
be elektronikos imdavo apie 5mA (tik laikrodziui ir radijos atminciai).
Dabartiniai auto ima 20-50mA prikrausomai nuo modelio+signalizacija.

Taigi  kurio ten is jusu auto gali pora menesiu stoveti ir neiskarauti
akumo, a???? Kurio ten valgo 4 litrus ir akumo neiskrauna stovedamas 3
menesius ?

Audrius K.