Tema: Re: CTEk kroviklis
Autorius: Levas
Data: 2016-03-29 18:19:43
tiesa pasakius man pasidare pofig. Jei zmogus pvz. turi 7 rolexus, tai
jis arba turi zmogu kuris juos prisuka arba perka toki statyva kur tuos
laikrodzius vartalioja.

Jei turi 7 masinas, tai tada tau nekyla klausimas apie akumu krovima,
nes ta atlieka garazo priziuretojas. O jei neturi, tai tada tavo 7
masinos tai 6 golfai ir pasatai is praeito amziaus.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt