Tema: Re: Auto pasirinkimas: MB E320CDI S211 2006+
Autorius: 2ju
Data: 2012-03-25 21:35:32
kiekvienas su savo tiesom matyt :)
yra tralai kur is kauno neisvaziuoja apipudruotoms masinoms turguj stumdyt, yra normalus tralistai, kurie skelbimus sumeta dar masinoms europoj bunant su nuotraukomis is vietos. kazkaip pakliunu ant tu,kurie netingi paskambint itr pasakyt "mes kirtom siena,jei domina-atvaziuok apziureti". pas situs kaip taisykle ir kainos kiek geresnes,nes vos grize vel reisa planuoja, be to, auto nespeja isblizgint- va paskutiniam merse radau ir servizo knygas, raktu pilna komplekta, nors furistas sake kad yra tik 1 raktelis,knyguciu nebuna,ziurekstovi,etc. 
-- 



GerasDede  2012.03.24 18:25:57 sako:

-"Tu gal nuvaziuok i neste kolonele kaune prie Lytagros. Ten pries turgu pasisukinek ir suprasi kaip vienas masinas perekupai ten nusikelia, o kitas is po remontu sustato ant tralo ir tada turgun. Taigi pirk turguj nuo tralo tikrai gera nusipirksi.
-"Ir siaip kaip nustatyti kiek laiko ji Lietuvoj?
-"
-""2ju" <justinaseta@architektai.taskascom> wrote in message news:xn0hvyzp51p6ok000@news.omnitel.net...
-"-"nu bet aklam reikia buti jeigu nesimato kad kazkas priburta.
-"-"elementariai jei is perekupo LT ziuret kad ne ilgiau savaites LT butu  isbuvus- skaitant kad nespejo kazko didesnio paremontuoti, o siaip "aklai"  perkant reik tiesiai nuo furos jamt tik atvaryta. tada pajamsi tik su  defektais, del kuriu ji buvo parduota uzsieniuos ir dazniausiai dar  neuzmaskuotais. remontas pigesnis ir patikimesnis gaunas
-"-"--
-"-"
-"-"
-"-"YZF  2012.03.23 21:14:39 sako:
-"-"
-">-"
-">-""spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message  news:jkhibe$gii$2@trimpas.omnitel.net...
-">-"-"Tesiant tema apie auto pasirinkima, skes taip...
-">-"-"Buvau siandien apziuret sita egzemplioriu:
-">-"-"http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-e320-3-0-l-universalas-2174422.html
-">-"-"Ispudziai gan dviprasmiski sakyciau, taigi apie viska nuo pradziu:
-">-"-"
-">-"-"1. Vidaus apdaila - pzdc kaip ten viskas gerai, su volvo ar toyota  apskritai net lygint nesinori - visos medziagos minkstos ir malonios,  sudizaininimas ir ergonomika auksciausiam lygy. Ciut nenuleidau atsisedes.  Rida rodo 200, bet is sedyniu net neduotum tiek - atrodo kaip nauja, todel  sunku ka nors apie tikra rida sprest. Auto is Italijos - ner sildomu  sedyniu, cia jau minusas.
-">-"-"
-">-"-"2. Pats kebulas atrodo +- ok is pirmo zvilgsnio, svarus grazus be  rudeles.  Gal ten kiek buve kada stugtelti buferiai, bet ne tas dabar  aktualu.  Ergonomikos prasme kaip ir tikejausi - viskas ok. Bagazine  didele, sedynes  patogios, vietos gale sedintiems irgi per akis.
-">-"-"
-">-"-"3. Pakaba dirba ok, jauciasi kad auto masyvus (4matic), minkstas.  Pravaziavom nelygiu asfaltu - smagiai sugeria smugius, nors ir jauciasi  kad universalas - erdves daug, triuksmo kazkiek nuo galines asies ateina  visgi.
-">-"-"
-">-"-"4. Trauka. Taip, cia neturiu prie ko prikibt, kazko panasaus ir  tikejausi  (visgi auto gan masyvus), max sukimo momentas nuo 1600 labai  jauciasi,  auto nuo pat pradziu "vaziuoja", nereik laukt kol isisuks.  Greitis  visiskai nesijaucia, paspaudem iki 130 kmh gan trumpoj atkarpoj.  Viskas  rafinuota iki belenkiek, jei mano avensi paspaudus atrodo kad jis  is  pradziu galvoja, o paskui eina kaip nuo lenciugo nutrukes, tai cia  viskas  atvirksciai - nuo pat pradziu vynioja, ir stabiliai. Kaip  Dainiusas rase  apie audi - atrodo kad netraukia, bet pagyjama paziurejus  i spidometra ;]
-">-"-"
-">-"-"5. Variklis ir triuksmas. Va cia viskas ir prasideda. Visu pirma -  salono  garso izoliacija nera tokia pzdc kaip galetum tiketis is premiumo,  taip,  oro praktiskai nesigirdi, aptakumas geras, bet uztat padangos  (vasarines)  girdisi gal net perdaug. Bet tai fignia, palyginus su  variklio garsu,  tiesa pasakius tikejausi kad jo beveik nesigirdes, arba  girdesis taip, kad  nesuprasiu ar cia dyzelis ar benzas, bet anaiptol.  Vaziuojant greiciau -  taip, kaip ir daugumos dyzeliu, jo kaip ir  nesigirdi, bet stovint vietoj  ar letai judant jis girdisi, ir tikrai  labai jau traktoriskai. Antras  dalykas- vibracija. Ant laisvu apsuku ji  jauciasi, ne taip kaip octavijoj,  kur tiesiog bilda visas salonas, bet  vistiek jauciasi ir nemenkai.  Pagazavus ji visiskai neisnyksta, tikrai  jauciasi kad dyzelis. Tikejausi  kad V6 bus kur kas svelnesnis. Rizikuoju  gaut per makufeli, bet pasakysiu,  kad mano avensio d-cat'as dirba tyliau  ir... graziau, nors tai tik  gedingas i4.
-">-"-"
-">-"-"Taigi kol kas tiek is trumpos pirmines apziuros, noresiu dar paba 
"