Tema: Re: Auto pasirinkimas: MB E320CDI S211 2006+
Autorius: spakainas
Data: 2012-03-24 13:33:35
Kas link zapaskės, galima gi tabletę vežiotis - pilnai pakaks iki
serviso nuvažiuot. O šiaip tai koks vienkartinis repair kitas -
balionėlis su klijais irgi varijantas tam pačiam tikslui.
Antra vertus, pas minėtą mb, yra padangų slėgio kontrolė, tai pasigavus
kokį varžtą spėju turėtų pradėt pypsėt, tai padangos mirtinai
nesuvarysi. O jeigu kalsi į bortą taip kad nepataisomai pramuši padangą,
tai tokiu atveju ir zapaskės nereiks - auto bus nebevažiuojanti ir teks
vilkt iki serviso.