Tema: Re: Auto pasirinkimas: MB E320CDI S211 2006+
Autorius: 2ju
Data: 2012-03-24 09:33:58
nu bet aklam reikia buti jeigu nesimato kad kazkas priburta. 
elementariai jei is perekupo LT ziuret kad ne ilgiau savaites LT butu isbuvus- skaitant kad nespejo kazko didesnio paremontuoti, o siaip "aklai" perkant reik tiesiai nuo furos jamt tik atvaryta. tada pajamsi tik su defektais, del kuriu ji buvo parduota uzsieniuos ir dazniausiai dar neuzmaskuotais. remontas pigesnis ir patikimesnis gaunas
-- 



YZF  2012.03.23 21:14:39 sako:

-"
-""spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:jkhibe$gii$2@trimpas.omnitel.net...
-"-"Tęsiant temą apie auto pasirinkimą, škes taip...
-"-"Buvau šiandien apžiūrėt šitą egzempliorių:
-"-"http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-e320-3-0-l-universalas-2174422.html
-"-"Įspūdžiai gan dviprasmiški sakyčiau, taigi apie viską nuo pradžių:
-"-"
-"-"1. Vidaus apdaila - pzdc kaip ten viskas gerai, su volvo ar toyota  apskritai net lygint nesinori - visos medžiagos minkštos ir malonios,  sudizaininimas ir ergonomika aukščiausiam lygy. Čiut nenuleidau atsisėdęs.  Ridą rodo 200, bet iš sėdynių net neduotum tiek - atrodo kaip nauja, todėl  sunku ką nors apie tikrą ridą spręst. Auto iš Italijos - nėr šildomų  sėdynių, čia jau minusas.
-"-"
-"-"2. Pats kėbulas atrodo +- ok iš pirmo žvilgsnio, švarus gražus be rūdelės.  Gal ten kiek buvę kada stugtelti buferiai, bet ne tas dabar aktualu.  Ergonomikos prasme kaip ir tikėjausi - viskas ok. Bagažinė didelė, sėdynės  patogios, vietos gale sėdintiems irgi per akis.
-"-"
-"-"3. Pakaba dirba ok, jaučiasi kad auto masyvus (4matic), minkštas.  Pravažiavom nelygiu asfaltu - smagiai sugeria smūgius, nors ir jaučiasi  kad universalas - erdvės daug, triukšmo kažkiek nuo galinės ašies ateina  visgi.
-"-"
-"-"4. Trauka. Taip, čia neturiu prie ko prikibt, kažko panašaus ir tikėjausi  (visgi auto gan masyvus), max sukimo momentas nuo 1600 labai jaučiasi,  auto nuo pat pradžių "važiuoja", nereik laukt kol įsisuks. Greitis  visiškai nesijaučia, paspaudėm iki 130 kmh gan trumpoj atkarpoj. Viskas  rafinuota iki belenkiek, jei mano avensį paspaudus atrodo kad jis iš  pradžių galvoja, o paskui eina kaip nuo lenciūgo nutrūkęs, tai čia viskas  atvirkščiai - nuo pat pradžių vynioja, ir stabiliai. Kaip Dainiušas rašė  apie audi - atrodo kad netraukia, bet pagyjama pažiūrėjus į spidometrą ;]
-"-"
-"-"5. Variklis ir triukšmas. Va čia viskas ir prasideda. Visų pirma - salono  garso izoliacija nėra tokia pzdc kaip galėtum tikėtis iš premiumo, taip,  oro praktiškai nesigirdi, aptakumas geras, bet užtat padangos (vasarinės)  girdisi gal net perdaug. Bet tai fignia, palyginus su variklio garsu,  tiesą pasakius tikėjausi kad jo beveik nesigirdės, arba girdėsis taip, kad  nesuprasiu ar čia dyzelis ar benzas, bet anaiptol. Važiuojant greičiau -  taip, kaip ir daugumos dyzelių, jo kaip ir nesigirdi, bet stovint vietoj  ar lėtai judant jis girdisi, ir tikrai labai jau traktoriškai. Antras  dalykas- vibracija. Ant laisvų apsukų ji jaučiasi, ne taip kaip octavijoj,  kur tiesiog bilda visas salonas, bet vistiek jaučiasi ir nemenkai.  Pagazavus ji visiškai neišnyksta, tikrai jaučiasi kad dyzelis. Tikėjausi  kad V6 bus kur kas švelnesnis. Rizikuoju gaut per makufelį, bet pasakysiu,  kad mano avensio d-cat'as dirba tyliau ir... gražiau, nors tai tik  gėdingas i4.
-"-"
-"-"Taigi kol kas tiek iš trumpos pirminės apžiūros, norėsiu dar paba