Tema: Re: Auto pasirinkimas: MB E320CDI S211 2006+
Autorius: YZF
Data: 2012-03-23 21:27:27
Gali buti isluptas koks nors DPF'as kartu su dar kuom nors. Nenustebciau

"simutis" <example@example.com> wrote in message 
news:jkhm09$kov$1@trimpas.omnitel.net...
> Kas del triuksmo, tai dede irgi skundziasi tokio egzemplioriaus variklio 
> garsu. Itaria ispjautus katalizatorius.
>
>
> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message 
> news:jkhibe$gii$2@trimpas.omnitel.net...
>> Tęsiant temą apie auto pasirinkimą, škes taip...
>> Buvau šiandien apžiūrėt šitą egzempliorių:
>> http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-e320-3-0-l-universalas-2174422.html
>> Įspūdžiai gan dviprasmiški sakyčiau, taigi apie viską nuo pradžių:
>>
>> 1. Vidaus apdaila - pzdc kaip ten viskas gerai, su volvo ar toyota 
>> apskritai net lygint nesinori - visos medžiagos minkštos ir malonios, 
>> sudizaininimas ir ergonomika aukščiausiam lygy. Čiut nenuleidau 
>> atsisėdęs. Ridą rodo 200, bet iš sėdynių net neduotum tiek - atrodo kaip 
>> nauja, todėl sunku ką nors apie tikrą ridą spręst. Auto iš Italijos - nėr 
>> šildomų sėdynių, čia jau minusas.
>>
>> 2. Pats kėbulas atrodo +- ok iš pirmo žvilgsnio, švarus gražus be 
>> rūdelės. Gal ten kiek buvę kada stugtelti buferiai, bet ne tas dabar 
>> aktualu. Ergonomikos prasme kaip ir tikėjausi - viskas ok. Bagažinė 
>> didelė, sėdynės patogios, vietos gale sėdintiems irgi per akis.
>>
>> 3. Pakaba dirba ok, jaučiasi kad auto masyvus (4matic), minkštas. 
>> Pravažiavom nelygiu asfaltu - smagiai sugeria smūgius, nors ir jaučiasi 
>> kad universalas - erdvės daug, triukšmo kažkiek nuo galinės ašies ateina 
>> visgi.
>>
>> 4. Trauka. Taip, čia neturiu prie ko prikibt, kažko panašaus ir tikėjausi 
>> (visgi auto gan masyvus), max sukimo momentas nuo 1600 labai jaučiasi, 
>> auto nuo pat pradžių "važiuoja", nereik laukt kol įsisuks. Greitis 
>> visiškai nesijaučia, paspaudėm iki 130 kmh gan trumpoj atkarpoj. Viskas 
>> rafinuota iki belenkiek, jei mano avensį paspaudus atrodo kad jis iš 
>> pradžių galvoja, o paskui eina kaip nuo lenciūgo nutrūkęs, tai čia viskas 
>> atvirkščiai - nuo pat pradžių vynioja, ir stabiliai. Kaip Dainiušas rašė 
>> apie audi - atrodo kad netraukia, bet pagyjama pažiūrėjus į spidometrą ;]
>>
>> 5. Variklis ir triukšmas. Va čia viskas ir prasideda. Visų pirma - salono 
>> garso izoliacija nėra tokia pzdc kaip galėtum tikėtis iš premiumo, taip, 
>> oro praktiškai nesigirdi, aptakumas geras, bet užtat padangos (vasarinės) 
>> girdisi gal net perdaug. Bet tai fignia, palyginus su variklio garsu, 
>> tiesą pasakius tikėjausi kad jo beveik nesigirdės, arba girdėsis taip, 
>> kad nesuprasiu ar čia dyzelis ar benzas, bet anaiptol. Važiuojant 
>> greičiau - taip, kaip ir daugumos dyzelių, jo kaip ir nesigirdi, bet 
>> stovint vietoj ar lėtai judant jis girdisi, ir tikrai labai jau 
>> traktoriškai. Antras dalykas- vibracija. Ant laisvų apsukų ji jaučiasi, 
>> ne taip kaip octavijoj, kur tiesiog bilda visas salonas, bet vistiek 
>> jaučiasi ir nemenkai. Pagazavus ji visiškai neišnyksta, tikrai jaučiasi 
>> kad dyzelis. Tikėjausi kad V6 bus kur kas švelnesnis. Rizikuoju gaut per 
>> makufelį, bet pasakysiu, kad mano avensio d-cat'as dirba tyliau ir... 
>> gražiau, nors tai tik gėdingas i4.
>>
>> Taigi kol kas tiek iš trumpos pirminės apžiūros, norėsiu dar pabandyt i4 
>> varijantą su 2.2CDI, jei ten irgi situacija tokia pat su variklio 
>> triukšmu, tada jaučiu reiks rimtai pradėt galvot apie benzą :/
>