Tema: Auto pasirinkimas: MB E320CDI S211 2006+
Autorius: spakainas
Data: 2012-03-23 12:13:02
Tęsiant temą apie auto pasirinkimą, škes taip...
Buvau šiandien apžiūrėt šitą egzempliorių:
http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-e320-3-0-l-universalas-2174422.html
Įspūdžiai gan dviprasmiški sakyčiau, taigi apie viską nuo pradžių:

1. Vidaus apdaila - pzdc kaip ten viskas gerai, su volvo ar toyota 
apskritai net lygint nesinori - visos medžiagos minkštos ir malonios, 
sudizaininimas ir ergonomika aukščiausiam lygy. Čiut nenuleidau 
atsisėdęs. Ridą rodo 200, bet iš sėdynių net neduotum tiek - atrodo kaip 
nauja, todėl sunku ką nors apie tikrą ridą spręst. Auto iš Italijos - 
nėr šildomų sėdynių, čia jau minusas.

2. Pats kėbulas atrodo +- ok iš pirmo žvilgsnio, švarus gražus be 
rūdelės. Gal ten kiek buvę kada stugtelti buferiai, bet ne tas dabar 
aktualu. Ergonomikos prasme kaip ir tikėjausi - viskas ok. Bagažinė 
didelė, sėdynės patogios, vietos gale sėdintiems irgi per akis.

3. Pakaba dirba ok, jaučiasi kad auto masyvus (4matic), minkštas. 
Pravažiavom nelygiu asfaltu - smagiai sugeria smūgius, nors ir jaučiasi 
kad universalas - erdvės daug, triukšmo kažkiek nuo galinės ašies ateina 
visgi.

4. Trauka. Taip, čia neturiu prie ko prikibt, kažko panašaus ir 
tikėjausi (visgi auto gan masyvus), max sukimo momentas nuo 1600 labai 
jaučiasi, auto nuo pat pradžių "važiuoja", nereik laukt kol įsisuks. 
Greitis visiškai nesijaučia, paspaudėm iki 130 kmh gan trumpoj atkarpoj. 
Viskas rafinuota iki belenkiek, jei mano avensį paspaudus atrodo kad jis 
iš pradžių galvoja, o paskui eina kaip nuo lenciūgo nutrūkęs, tai čia 
viskas atvirkščiai - nuo pat pradžių vynioja, ir stabiliai. Kaip 
Dainiušas rašė apie audi - atrodo kad netraukia, bet pagyjama pažiūrėjus 
į spidometrą ;]

5. Variklis ir triukšmas. Va čia viskas ir prasideda. Visų pirma - 
salono garso izoliacija nėra tokia pzdc kaip galėtum tikėtis iš 
premiumo, taip, oro praktiškai nesigirdi, aptakumas geras, bet užtat 
padangos (vasarinės) girdisi gal net perdaug. Bet tai fignia, palyginus 
su variklio garsu, tiesą pasakius tikėjausi kad jo beveik nesigirdės, 
arba girdėsis taip, kad nesuprasiu ar čia dyzelis ar benzas, bet 
anaiptol. Važiuojant greičiau - taip, kaip ir daugumos dyzelių, jo kaip 
ir nesigirdi, bet stovint vietoj ar lėtai judant jis girdisi, ir tikrai 
labai jau traktoriškai. Antras dalykas- vibracija. Ant laisvų apsukų ji 
jaučiasi, ne taip kaip octavijoj, kur tiesiog bilda visas salonas, bet 
vistiek jaučiasi ir nemenkai. Pagazavus ji visiškai neišnyksta, tikrai 
jaučiasi kad dyzelis. Tikėjausi kad V6 bus kur kas švelnesnis. Rizikuoju 
gaut per makufelį, bet pasakysiu, kad mano avensio d-cat'as dirba tyliau 
ir... gražiau, nors tai tik gėdingas i4.

Taigi kol kas tiek iš trumpos pirminės apžiūros, norėsiu dar pabandyt i4 
varijantą su 2.2CDI, jei ten irgi situacija tokia pat su variklio 
triukšmu, tada jaučiu reiks rimtai pradėt galvot apie benzą :/