Tema: Re: Auto pasirinkimas: MB E320CDI S211 2006+
Autorius: spakainas
Data: 2012-03-24 17:36:12
Nežinau, ar tau žmona neduoda ar koks galas, bet tas tavo trolinimas tai
toks... biškį perebor jau. Negi sunku ką nors normalaus pakomentuot, ar
tau atrodo kad čia visi idijotai susirinkę, kuriuos tiesiog privalu per
dantį traukt? Gal ne į tą kolektyvą pataikei, jei vienas protingas
jautiesi. Na arba aš tavo bajerių nesuprantu.