Tema: Re: Auto pasirinkimas: MB E320CDI S211 2006+
Autorius: LabaiNespauda
Data: 2012-03-24 09:59:01
Turejo senelis audine silke senais laikais. Sudroze iki negaliu. Tada viena 
diena kazkas y subine
yvaziavo. Nuvare y turgu. Atejo ciukciai. Va, sako, matai zmogus parduoda 
delto, kad avarija.
Perkam net netikrine, aisku, kad gerai visa kita.
Legenda ane?

"2ju" <justinaseta@architektai.taskascom> wrote in message 
news:xn0hvyzp51p6ok000@news.omnitel.net...
> nu bet aklam reikia buti jeigu nesimato kad kazkas priburta.
> elementariai jei is perekupo LT ziuret kad ne ilgiau savaites LT butu 
> isbuvus- skaitant kad nespejo kazko didesnio paremontuoti, o siaip "aklai" 
> perkant reik tiesiai nuo furos jamt tik atvaryta. tada pajamsi tik su 
> defektais, del kuriu ji buvo parduota uzsieniuos ir dazniausiai dar 
> neuzmaskuotais. remontas pigesnis ir patikimesnis gaunas
> -- 
>
>
>
> YZF  2012.03.23 21:14:39 sako:
>
> -"
> -""spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message 
> news:jkhibe$gii$2@trimpas.omnitel.net...
> -"-"Tęsiant temą apie auto pasirinkimą, škes taip...
> -"-"Buvau šiandien apžiūrėt šitą egzempliorių:
> -"-"http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-e320-3-0-l-universalas-2174422.html
> -"-"Įspūdžiai gan dviprasmiški sakyčiau, taigi apie viską nuo pradžių:
> -"-"
> -"-"1. Vidaus apdaila - pzdc kaip ten viskas gerai, su volvo ar toyota 
> apskritai net lygint nesinori - visos medžiagos minkštos ir malonios, 
> sudizaininimas ir ergonomika aukščiausiam lygy. Čiut nenuleidau atsisėdęs. 
> Ridą rodo 200, bet iš sėdynių net neduotum tiek - atrodo kaip nauja, todėl 
> sunku ką nors apie tikrą ridą spręst. Auto iš Italijos - nėr šildomų 
> sėdynių, čia jau minusas.
> -"-"
> -"-"2. Pats kėbulas atrodo +- ok iš pirmo žvilgsnio, švarus gražus be 
> rūdelės.  Gal ten kiek buvę kada stugtelti buferiai, bet ne tas dabar 
> aktualu.  Ergonomikos prasme kaip ir tikėjausi - viskas ok. Bagažinė 
> didelė, sėdynės  patogios, vietos gale sėdintiems irgi per akis.
> -"-"
> -"-"3. Pakaba dirba ok, jaučiasi kad auto masyvus (4matic), minkštas. 
> Pravažiavom nelygiu asfaltu - smagiai sugeria smūgius, nors ir jaučiasi 
> kad universalas - erdvės daug, triukšmo kažkiek nuo galinės ašies ateina 
> visgi.
> -"-"
> -"-"4. Trauka. Taip, čia neturiu prie ko prikibt, kažko panašaus ir 
> tikėjausi  (visgi auto gan masyvus), max sukimo momentas nuo 1600 labai 
> jaučiasi,  auto nuo pat pradžių "važiuoja", nereik laukt kol įsisuks. 
> Greitis  visiškai nesijaučia, paspaudėm iki 130 kmh gan trumpoj atkarpoj. 
> Viskas  rafinuota iki belenkiek, jei mano avensį paspaudus atrodo kad jis 
> iš  pradžių galvoja, o paskui eina kaip nuo lenciūgo nutrūkęs, tai čia 
> viskas  atvirkščiai - nuo pat pradžių vynioja, ir stabiliai. Kaip 
> Dainiušas rašė  apie audi - atrodo kad netraukia, bet pagyjama pažiūrėjus 
> į spidometrą ;]
> -"-"
> -"-"5. Variklis ir triukšmas. Va čia viskas ir prasideda. Visų pirma - 
> salono  garso izoliacija nėra tokia pzdc kaip galėtum tikėtis iš premiumo, 
> taip,  oro praktiškai nesigirdi, aptakumas geras, bet užtat padangos 
> (vasarinės)  girdisi gal net perdaug. Bet tai fignia, palyginus su 
> variklio garsu,  tiesą pasakius tikėjausi kad jo beveik nesigirdės, arba 
> girdėsis taip, kad  nesuprasiu ar čia dyzelis ar benzas, bet anaiptol. 
> Važiuojant greičiau -  taip, kaip ir daugumos dyzelių, jo kaip ir 
> nesigirdi, bet stovint vietoj  ar lėtai judant jis girdisi, ir tikrai 
> labai jau traktoriškai. Antras  dalykas- vibracija. Ant laisvų apsukų ji 
> jaučiasi, ne taip kaip octavijoj,  kur tiesiog bilda visas salonas, bet 
> vistiek jaučiasi ir nemenkai.  Pagazavus ji visiškai neišnyksta, tikrai 
> jaučiasi kad dyzelis. Tikėjausi  kad V6 bus kur kas švelnesnis. Rizikuoju 
> gaut per makufelį, bet pasakysiu,  kad mano avensio d-cat'as dirba tyliau 
> ir... gražiau, nors tai tik  gėdingas i4.
> -"-"
> -"-"Taigi kol kas tiek iš trumpos pirminės apžiūros, norėsiu dar paba