Tema: Re: Auto pasirinkimas: MB E320CDI S211 2006+
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-03-25 21:18:07
On 03/25/2012 09:01 PM, spakainas wrote:

> Ble, tai kuriose ten pukrštukai po 3klt? Nebesusigaudau.

PD (Pumpeduese) čia, Audi B7, Passat B6, Golf V etc - 2.0tdi konkrečiai,
beje ne visi irgi. Bet ten purkštukas kartu ir siurblys.

Kita vertus, ir commonrail'iniai bus neamžini su jų darbo režimais.

> Kad čia kažkas man įrodinėjo, kad dujinas. Tiesa, ten realiu laiku
> kažkiek benzo vistiek pila, nėr taip kad šilta auto 100% ant dujų
> važiuotų. Kas gali pakomentuot, kažkas gi čia buvo newsuose kas dujom
> užsiima, iš Kėdainių ar iš kur ten?

nu kažkaip pornografiškai gal. bet nesvarstyčiau to kaip varianto

> Nu kad tos sąnaudos tai kaip pažiūrėsi... uždujinus gaunasi pigiau nei
> mano avensis, tai kaip ir px. Patikimumas sako tų neblogas, turbynka ir
> fsiotakoje. Patiko man dyzelis kažkaip dėl turbinos, nereik gręžt,
> traukia nuo žemai. Benzo irgi norėtūs turbininio, smagus viežčius turėtų
> būt.

Normalus benzas ir taip normaliai nuo mažų traukia, įvertink, kad jo
transmisijos perdavimas kitoks ne dyzelio irgi sukimo momento
charakteristika švelnesnė. Aš turiu 81kW dyzelį ir 87kW benzą, tai
benzas gal net gyvesnis mažais sūkiais.