Tema: Re: Auto pasirinkimas: MB E320CDI S211 2006+
Autorius: GerasDede
Data: 2012-03-24 17:25:52
Tu gal nuvaziuok i neste kolonele kaune prie Lytagros. Ten pries turgu 
pasisukinek ir suprasi kaip vienas masinas perekupai ten nusikelia, o kitas 
is po remontu sustato ant tralo ir tada turgun. Taigi pirk turguj nuo tralo 
tikrai gera nusipirksi.
Ir siaip kaip nustatyti kiek laiko ji Lietuvoj?

"2ju" <justinaseta@architektai.taskascom> wrote in message 
news:xn0hvyzp51p6ok000@news.omnitel.net...
> nu bet aklam reikia buti jeigu nesimato kad kazkas priburta.
> elementariai jei is perekupo LT ziuret kad ne ilgiau savaites LT butu 
> isbuvus- skaitant kad nespejo kazko didesnio paremontuoti, o siaip "aklai" 
> perkant reik tiesiai nuo furos jamt tik atvaryta. tada pajamsi tik su 
> defektais, del kuriu ji buvo parduota uzsieniuos ir dazniausiai dar 
> neuzmaskuotais. remontas pigesnis ir patikimesnis gaunas
> -- 
>
>
>
> YZF  2012.03.23 21:14:39 sako:
>
> -"
> -""spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message 
> news:jkhibe$gii$2@trimpas.omnitel.net...
> -"-"Tesiant tema apie auto pasirinkima, skes taip...
> -"-"Buvau siandien apziuret sita egzemplioriu:
> -"-"http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-e320-3-0-l-universalas-2174422.html
> -"-"Ispudziai gan dviprasmiski sakyciau, taigi apie viska nuo pradziu:
> -"-"
> -"-"1. Vidaus apdaila - pzdc kaip ten viskas gerai, su volvo ar toyota 
> apskritai net lygint nesinori - visos medziagos minkstos ir malonios, 
> sudizaininimas ir ergonomika auksciausiam lygy. Ciut nenuleidau atsisedes. 
> Rida rodo 200, bet is sedyniu net neduotum tiek - atrodo kaip nauja, todel 
> sunku ka nors apie tikra rida sprest. Auto is Italijos - ner sildomu 
> sedyniu, cia jau minusas.
> -"-"
> -"-"2. Pats kebulas atrodo +- ok is pirmo zvilgsnio, svarus grazus be 
> rudeles.  Gal ten kiek buve kada stugtelti buferiai, bet ne tas dabar 
> aktualu.  Ergonomikos prasme kaip ir tikejausi - viskas ok. Bagazine 
> didele, sedynes  patogios, vietos gale sedintiems irgi per akis.
> -"-"
> -"-"3. Pakaba dirba ok, jauciasi kad auto masyvus (4matic), minkstas. 
> Pravaziavom nelygiu asfaltu - smagiai sugeria smugius, nors ir jauciasi 
> kad universalas - erdves daug, triuksmo kazkiek nuo galines asies ateina 
> visgi.
> -"-"
> -"-"4. Trauka. Taip, cia neturiu prie ko prikibt, kazko panasaus ir 
> tikejausi  (visgi auto gan masyvus), max sukimo momentas nuo 1600 labai 
> jauciasi,  auto nuo pat pradziu "vaziuoja", nereik laukt kol isisuks. 
> Greitis  visiskai nesijaucia, paspaudem iki 130 kmh gan trumpoj atkarpoj. 
> Viskas  rafinuota iki belenkiek, jei mano avensi paspaudus atrodo kad jis 
> is  pradziu galvoja, o paskui eina kaip nuo lenciugo nutrukes, tai cia 
> viskas  atvirksciai - nuo pat pradziu vynioja, ir stabiliai. Kaip 
> Dainiusas rase  apie audi - atrodo kad netraukia, bet pagyjama paziurejus 
> i spidometra ;]
> -"-"
> -"-"5. Variklis ir triuksmas. Va cia viskas ir prasideda. Visu pirma - 
> salono  garso izoliacija nera tokia pzdc kaip galetum tiketis is premiumo, 
> taip,  oro praktiskai nesigirdi, aptakumas geras, bet uztat padangos 
> (vasarines)  girdisi gal net perdaug. Bet tai fignia, palyginus su 
> variklio garsu,  tiesa pasakius tikejausi kad jo beveik nesigirdes, arba 
> girdesis taip, kad  nesuprasiu ar cia dyzelis ar benzas, bet anaiptol. 
> Vaziuojant greiciau -  taip, kaip ir daugumos dyzeliu, jo kaip ir 
> nesigirdi, bet stovint vietoj  ar letai judant jis girdisi, ir tikrai 
> labai jau traktoriskai. Antras  dalykas- vibracija. Ant laisvu apsuku ji 
> jauciasi, ne taip kaip octavijoj,  kur tiesiog bilda visas salonas, bet 
> vistiek jauciasi ir nemenkai.  Pagazavus ji visiskai neisnyksta, tikrai 
> jauciasi kad dyzelis. Tikejausi  kad V6 bus kur kas svelnesnis. Rizikuoju 
> gaut per makufeli, bet pasakysiu,  kad mano avensio d-cat'as dirba tyliau 
> ir... graziau, nors tai tik  gedingas i4.
> -"-"
> -"-"Taigi kol kas tiek is trumpos pirmines apziuros, noresiu dar paba