Tema: Re: Auto pasirinkimas: MB E320CDI S211 2006+
Autorius: spakainas
Data: 2012-03-23 13:30:08
Tai kad matai, katalizatoriai čia ne prie ko, nes garsas ne duslintuvo,
o paties variklio traktoriškas "kalenimas", žinoma jis kiek tankesnis,
nes 6 cilindrai, bet vistiek nekas. Kol kas turėjau iliuzijų, kad gal
konkretus bandytas egzempliorius nenusisekęs, bet tavo pastaba tas
iliuzijas po biškį sklaido :/ Įdomu kaip reikalai su 220 CDI, reiks
pasibandyt. Bent jau kolega turi w202 200cdi dar praeito tūnkstantmečio
gimimo, tai pas jį sakyčiau gal net ne taip baisiai tas variklis dirba.
Visa esmė, kad tas 320'o kalenimas ne minkštas ir švelnus, o toks sausai
kietas, erzinantis. Nežinau, gal pripratimo reikalas, bet man tai kol
kas trūkumas nr1.