Tema: Re: Auto pasirinkimas: MB E320CDI S211 2006+
Autorius: YZF
Data: 2012-03-23 21:14:38
"spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message 
news:jkhibe$gii$2@trimpas.omnitel.net...
> Tęsiant temą apie auto pasirinkimą, škes taip...
> Buvau šiandien apžiūrėt šitą egzempliorių:
> http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-e320-3-0-l-universalas-2174422.html
> Įspūdžiai gan dviprasmiški sakyčiau, taigi apie viską nuo pradžių:
>
> 1. Vidaus apdaila - pzdc kaip ten viskas gerai, su volvo ar toyota 
> apskritai net lygint nesinori - visos medžiagos minkštos ir malonios, 
> sudizaininimas ir ergonomika aukščiausiam lygy. Čiut nenuleidau atsisėdęs. 
> Ridą rodo 200, bet iš sėdynių net neduotum tiek - atrodo kaip nauja, todėl 
> sunku ką nors apie tikrą ridą spręst. Auto iš Italijos - nėr šildomų 
> sėdynių, čia jau minusas.
>
> 2. Pats kėbulas atrodo +- ok iš pirmo žvilgsnio, švarus gražus be rūdelės. 
> Gal ten kiek buvę kada stugtelti buferiai, bet ne tas dabar aktualu. 
> Ergonomikos prasme kaip ir tikėjausi - viskas ok. Bagažinė didelė, sėdynės 
> patogios, vietos gale sėdintiems irgi per akis.
>
> 3. Pakaba dirba ok, jaučiasi kad auto masyvus (4matic), minkštas. 
> Pravažiavom nelygiu asfaltu - smagiai sugeria smūgius, nors ir jaučiasi 
> kad universalas - erdvės daug, triukšmo kažkiek nuo galinės ašies ateina 
> visgi.
>
> 4. Trauka. Taip, čia neturiu prie ko prikibt, kažko panašaus ir tikėjausi 
> (visgi auto gan masyvus), max sukimo momentas nuo 1600 labai jaučiasi, 
> auto nuo pat pradžių "važiuoja", nereik laukt kol įsisuks. Greitis 
> visiškai nesijaučia, paspaudėm iki 130 kmh gan trumpoj atkarpoj. Viskas 
> rafinuota iki belenkiek, jei mano avensį paspaudus atrodo kad jis iš 
> pradžių galvoja, o paskui eina kaip nuo lenciūgo nutrūkęs, tai čia viskas 
> atvirkščiai - nuo pat pradžių vynioja, ir stabiliai. Kaip Dainiušas rašė 
> apie audi - atrodo kad netraukia, bet pagyjama pažiūrėjus į spidometrą ;]
>
> 5. Variklis ir triukšmas. Va čia viskas ir prasideda. Visų pirma - salono 
> garso izoliacija nėra tokia pzdc kaip galėtum tikėtis iš premiumo, taip, 
> oro praktiškai nesigirdi, aptakumas geras, bet užtat padangos (vasarinės) 
> girdisi gal net perdaug. Bet tai fignia, palyginus su variklio garsu, 
> tiesą pasakius tikėjausi kad jo beveik nesigirdės, arba girdėsis taip, kad 
> nesuprasiu ar čia dyzelis ar benzas, bet anaiptol. Važiuojant greičiau - 
> taip, kaip ir daugumos dyzelių, jo kaip ir nesigirdi, bet stovint vietoj 
> ar lėtai judant jis girdisi, ir tikrai labai jau traktoriškai. Antras 
> dalykas- vibracija. Ant laisvų apsukų ji jaučiasi, ne taip kaip octavijoj, 
> kur tiesiog bilda visas salonas, bet vistiek jaučiasi ir nemenkai. 
> Pagazavus ji visiškai neišnyksta, tikrai jaučiasi kad dyzelis. Tikėjausi 
> kad V6 bus kur kas švelnesnis. Rizikuoju gaut per makufelį, bet pasakysiu, 
> kad mano avensio d-cat'as dirba tyliau ir... gražiau, nors tai tik 
> gėdingas i4.
>
> Taigi kol kas tiek iš trumpos pirminės apžiūros, norėsiu dar pabandyt i4 
> varijantą su 2.2CDI, jei ten irgi situacija tokia pat su variklio 
> triukšmu, tada jaučiu reiks rimtai pradėt galvot apie benzą :/

Gali pradeti galvoti apie normalu varianta o ne 'kazkoki is italijos, 
pigiai'.
Jeigu jauti kazkokias vibracijas  ir traktoriskus garsus su tuo V6, vadinasi 
jame kazkas negerai.
Pabandyk dar viena analogiska toki pati varikli ir pasiziurek ar irgi 'kazka 
jauti'.