Tema: Re: Auto pasirinkimas: MB E320CDI S211 2006+
Autorius: YZF
Data: 2012-03-24 18:43:35
Dyleris Frankfurte, Munchene, Stutgarte ir t.t. ir pan.

Zinai ka perki, zinai ka gauni ir zinai uz ka moki.

"Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message 
news:jkksd0$2og$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai gal duosi geros istorijos pavyzdi?
>
> "YZF"  wrote in message news:jkkp7n$ll$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Serviso knygeliu paisymo studija
>
> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message
> news:jkkp0n$h1$1@trimpas.omnitel.net...
>> Vienas sheimininkas, pardavineja dyleris, kuriame buvo atlikti visi 
>> reikalingi aptarnavimai?
>>
>> "YZF"  wrote in message news:jkkoto$en$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Jo, pas perekupus tik ir pirkti masinas. Geru istoriju buna.
>>
>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message
>> news:jkkoqk$d2$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Kiekvienas perekupas tau gali smulkiai papasakoti kiekvienos parduodamos 
>>> masinos istorija, o va su salerka jau blogiau, geros salerkos siais 
>>> laikais nebuna
>>>
>>>
>>>
>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>> news:jkko0v$vhf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Man atrodo nebutina pilti neaiskios kilmes saliara ir pirkti neaiskios 
>>>> istorijos masina. Jeigu nuo pat gimimo buvo pilamas geras kuras ir 
>>>> masina normaliai eksploatuojama, iki purkstuku keitimo reikalas 
>>>> nedaeis.
>>>>
>>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
>>>> news:jkknjj$v98$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Ir dar man atrodo visai nebutina visu 6 keisti
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>>>> news:jkknhg$v70$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> srote w211 2.7cdi vienas purkstukas ~300lt bus :)
>>>>>>
>>>>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
>>>>>> news:jkkn4c$utb$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Galima srote pirkti bus biski pigiau
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>>>>>> news:jkkmmb$uk7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> gal prie lietuvisku '200.000'
>>>>>>>>
>>>>>>>> ir nebus ten po 5k, ramiai tik ;)
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
>>>>>>>> news:jkkl0e$t51$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Jeigu palei 200 000 tai pasiruosk purkstuku keitimui
>>>>>>>>>   6   x  5000Lt
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message 
>>>>>>>>> news:jkhibe$gii$2@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Tesiant tema apie auto pasirinkima, skes taip...
>>>>>>>>>> Buvau siandien apziuret sita egzemplioriu:
>>>>>>>>>> http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-e320-3-0-l-universalas-2174422.html
>>>>>>>>>> Ispudziai gan dviprasmiski sakyciau, taigi apie viska nuo 
>>>>>>>>>> pradziu:
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> 1. Vidaus apdaila - pzdc kaip ten viskas gerai, su volvo ar 
>>>>>>>>>> toyota apskritai net lygint nesinori - visos medziagos minkstos 
>>>>>>>>>> ir malonios, sudizaininimas ir ergonomika auksciausiam lygy. Ciut 
>>>>>>>>>> nenuleidau atsisedes. Rida rodo 200, bet is sedyniu net neduotum 
>>>>>>>>>> tiek - atrodo kaip nauja, todel sunku ka nors apie tikra rida 
>>>>>>>>>> sprest. Auto is Italijos - ner sildomu sedyniu, cia jau minusas.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> 2. Pats kebulas atrodo +- ok is pirmo zvilgsnio, svarus grazus be 
>>>>>>>>>> rudeles. Gal ten kiek buve kada stugtelti buferiai, bet ne tas 
>>>>>>>>>> dabar aktualu. Ergonomikos prasme kaip ir tikejausi - viskas ok. 
>>>>>>>>>> Bagazine didele, sedynes patogios, vietos gale sedintiems irgi 
>>>>>>>>>> per akis.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> 3. Pakaba dirba ok, jauciasi kad auto masyvus (4matic), minkstas. 
>>>>>>>>>> Pravaziavom nelygiu asfaltu - smagiai sugeria smugius, nors ir 
>>>>>>>>>> jauciasi kad universalas - erdves daug, triuksmo kazkiek nuo 
>>>>>>>>>> galines asies ateina visgi.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> 4. Trauka. Taip, cia neturiu prie ko prikibt, kazko panasaus ir 
>>>>>>>>>> tikejausi (visgi auto gan masyvus), max sukimo momentas nuo 1600 
>>>>>>>>>> labai jauciasi, auto nuo pat pradziu "vaziuoja", nereik laukt kol 
>>>>>>>>>> isisuks. Greitis visiskai nesijaucia, paspaudem iki 130 kmh gan 
>>>>>>>>>> trumpoj atkarpoj. Viskas rafinuota iki belenkiek, jei mano avensi 
>>>>>>>>>> paspaudus atrodo kad jis is pradziu galvoja, o paskui eina kaip 
>>>>>>>>>> nuo lenciugo nutrukes, tai cia viskas atvirksciai - nuo pat 
>>>>>>>>>> pradziu vynioja, ir stabiliai. Kaip Dainiusas rase apie audi - 
>>>>>>>>>> atrodo kad netraukia, bet pagyjama paziurejus i spidometra ;]
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> 5. Variklis ir triuksmas. Va cia viskas ir prasideda. Visu 
>>>>>>>>>> pirma - salono garso izoliacija nera tokia pzdc kaip galetum 
>>>>>>>>>> tiketis is premiumo, taip, oro praktiskai nesigirdi, aptakumas 
>>>>>>>>>> geras, bet uztat padangos (vasarines) girdisi gal net perdaug. 
>>>>>>>>>> Bet tai fignia, palyginus su variklio garsu, tiesa pasakius 
>>>>>>>>>> tikejausi kad jo beveik nesigirdes, arba girdesis taip, kad 
>>>>>>>>>> nesuprasiu ar cia dyzelis ar benzas, bet anaiptol. Vaziuojant 
>>>>>>>>>> greiciau - taip, kaip ir daugumos dyzeliu, jo kaip ir nesigirdi, 
>>>>>>>>>> bet stovint vietoj ar letai judant jis girdisi, ir tikrai labai 
>>>>>>>>>> jau traktoriskai. Antras dalykas- vibracija. Ant laisvu apsuku ji 
>>>>>>>>>> jauciasi, ne taip kaip octavijoj, kur tiesiog bilda visas 
>>>>>>>>>> salonas, bet vistiek jauciasi ir nemenkai. Pagazavus ji visiskai 
>>>>>>>>>> neisnyksta, tikrai jauciasi kad dyzelis. Tikejausi kad V6 bus kur 
>>>>>>>>>> kas svelnesnis. Rizikuoju gaut per makufeli, bet pasakysiu, kad 
>>>>>>>>>> mano avensio d-cat'as dirba tyliau ir... graziau, nors tai tik 
>>>>>>>>>> gedingas i4.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Taigi kol kas tiek is trumpos pirmines apziuros, noresiu dar 
>>>>>>>>>> pabandyt i4 varijanta su 2.2CDI, jei ten irgi situacija tokia pat 
>>>>>>>>>> su variklio triuksmu, tada jauciu reiks rimtai pradet galvot apie 
>>>>>>>>>> benza :/
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>