Tema: Re: Auto pasirinkimas: MB E320CDI S211 2006+
Autorius: Jaegermeister
Data: 2012-03-24 16:53:00
Galima srote pirkti bus biski pigiau



"YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
news:jkkmmb$uk7$1@trimpas.omnitel.net...
> gal prie lietuvisku '200.000'
>
> ir nebus ten po 5k, ramiai tik ;)
>
> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
> news:jkkl0e$t51$1@trimpas.omnitel.net...
>> Jeigu palei 200 000 tai pasiruosk purkstuku keitimui
>>   6   x  5000Lt
>>
>>
>>
>>
>>
>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message 
>> news:jkhibe$gii$2@trimpas.omnitel.net...
>>> Tesiant tema apie auto pasirinkima, skes taip...
>>> Buvau siandien apziuret sita egzemplioriu:
>>> http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-e320-3-0-l-universalas-2174422.html
>>> Ispudziai gan dviprasmiski sakyciau, taigi apie viska nuo pradziu:
>>>
>>> 1. Vidaus apdaila - pzdc kaip ten viskas gerai, su volvo ar toyota 
>>> apskritai net lygint nesinori - visos medziagos minkstos ir malonios, 
>>> sudizaininimas ir ergonomika auksciausiam lygy. Ciut nenuleidau 
>>> atsisedes. Rida rodo 200, bet is sedyniu net neduotum tiek - atrodo kaip 
>>> nauja, todel sunku ka nors apie tikra rida sprest. Auto is Italijos - 
>>> ner sildomu sedyniu, cia jau minusas.
>>>
>>> 2. Pats kebulas atrodo +- ok is pirmo zvilgsnio, svarus grazus be 
>>> rudeles. Gal ten kiek buve kada stugtelti buferiai, bet ne tas dabar 
>>> aktualu. Ergonomikos prasme kaip ir tikejausi - viskas ok. Bagazine 
>>> didele, sedynes patogios, vietos gale sedintiems irgi per akis.
>>>
>>> 3. Pakaba dirba ok, jauciasi kad auto masyvus (4matic), minkstas. 
>>> Pravaziavom nelygiu asfaltu - smagiai sugeria smugius, nors ir jauciasi 
>>> kad universalas - erdves daug, triuksmo kazkiek nuo galines asies ateina 
>>> visgi.
>>>
>>> 4. Trauka. Taip, cia neturiu prie ko prikibt, kazko panasaus ir 
>>> tikejausi (visgi auto gan masyvus), max sukimo momentas nuo 1600 labai 
>>> jauciasi, auto nuo pat pradziu "vaziuoja", nereik laukt kol isisuks. 
>>> Greitis visiskai nesijaucia, paspaudem iki 130 kmh gan trumpoj atkarpoj. 
>>> Viskas rafinuota iki belenkiek, jei mano avensi paspaudus atrodo kad jis 
>>> is pradziu galvoja, o paskui eina kaip nuo lenciugo nutrukes, tai cia 
>>> viskas atvirksciai - nuo pat pradziu vynioja, ir stabiliai. Kaip 
>>> Dainiusas rase apie audi - atrodo kad netraukia, bet pagyjama paziurejus 
>>> i spidometra ;]
>>>
>>> 5. Variklis ir triuksmas. Va cia viskas ir prasideda. Visu pirma - 
>>> salono garso izoliacija nera tokia pzdc kaip galetum tiketis is 
>>> premiumo, taip, oro praktiskai nesigirdi, aptakumas geras, bet uztat 
>>> padangos (vasarines) girdisi gal net perdaug. Bet tai fignia, palyginus 
>>> su variklio garsu, tiesa pasakius tikejausi kad jo beveik nesigirdes, 
>>> arba girdesis taip, kad nesuprasiu ar cia dyzelis ar benzas, bet 
>>> anaiptol. Vaziuojant greiciau - taip, kaip ir daugumos dyzeliu, jo kaip 
>>> ir nesigirdi, bet stovint vietoj ar letai judant jis girdisi, ir tikrai 
>>> labai jau traktoriskai. Antras dalykas- vibracija. Ant laisvu apsuku ji 
>>> jauciasi, ne taip kaip octavijoj, kur tiesiog bilda visas salonas, bet 
>>> vistiek jauciasi ir nemenkai. Pagazavus ji visiskai neisnyksta, tikrai 
>>> jauciasi kad dyzelis. Tikejausi kad V6 bus kur kas svelnesnis. Rizikuoju 
>>> gaut per makufeli, bet pasakysiu, kad mano avensio d-cat'as dirba tyliau 
>>> ir... graziau, nors tai tik gedingas i4.
>>>
>>> Taigi kol kas tiek is trumpos pirmines apziuros, noresiu dar pabandyt i4 
>>> varijanta su 2.2CDI, jei ten irgi situacija tokia pat su variklio 
>>> triuksmu, tada jauciu reiks rimtai pradet galvot apie benza :/
>>
>>
>