Tema: Re: Auto pasirinkimas: MB E320CDI S211 2006+
Autorius: Jaegermeister
Data: 2012-03-24 16:16:46
Jeigu palei 200 000 tai pasiruosk purkstuku keitimui
   6   x  5000Lt





"spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message 
news:jkhibe$gii$2@trimpas.omnitel.net...
> Tesiant tema apie auto pasirinkima, skes taip...
> Buvau siandien apziuret sita egzemplioriu:
> http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-e320-3-0-l-universalas-2174422.html
> Ispudziai gan dviprasmiski sakyciau, taigi apie viska nuo pradziu:
>
> 1. Vidaus apdaila - pzdc kaip ten viskas gerai, su volvo ar toyota 
> apskritai net lygint nesinori - visos medziagos minkstos ir malonios, 
> sudizaininimas ir ergonomika auksciausiam lygy. Ciut nenuleidau atsisedes. 
> Rida rodo 200, bet is sedyniu net neduotum tiek - atrodo kaip nauja, todel 
> sunku ka nors apie tikra rida sprest. Auto is Italijos - ner sildomu 
> sedyniu, cia jau minusas.
>
> 2. Pats kebulas atrodo +- ok is pirmo zvilgsnio, svarus grazus be rudeles. 
> Gal ten kiek buve kada stugtelti buferiai, bet ne tas dabar aktualu. 
> Ergonomikos prasme kaip ir tikejausi - viskas ok. Bagazine didele, sedynes 
> patogios, vietos gale sedintiems irgi per akis.
>
> 3. Pakaba dirba ok, jauciasi kad auto masyvus (4matic), minkstas. 
> Pravaziavom nelygiu asfaltu - smagiai sugeria smugius, nors ir jauciasi 
> kad universalas - erdves daug, triuksmo kazkiek nuo galines asies ateina 
> visgi.
>
> 4. Trauka. Taip, cia neturiu prie ko prikibt, kazko panasaus ir tikejausi 
> (visgi auto gan masyvus), max sukimo momentas nuo 1600 labai jauciasi, 
> auto nuo pat pradziu "vaziuoja", nereik laukt kol isisuks. Greitis 
> visiskai nesijaucia, paspaudem iki 130 kmh gan trumpoj atkarpoj. Viskas 
> rafinuota iki belenkiek, jei mano avensi paspaudus atrodo kad jis is 
> pradziu galvoja, o paskui eina kaip nuo lenciugo nutrukes, tai cia viskas 
> atvirksciai - nuo pat pradziu vynioja, ir stabiliai. Kaip Dainiusas rase 
> apie audi - atrodo kad netraukia, bet pagyjama paziurejus i spidometra ;]
>
> 5. Variklis ir triuksmas. Va cia viskas ir prasideda. Visu pirma - salono 
> garso izoliacija nera tokia pzdc kaip galetum tiketis is premiumo, taip, 
> oro praktiskai nesigirdi, aptakumas geras, bet uztat padangos (vasarines) 
> girdisi gal net perdaug. Bet tai fignia, palyginus su variklio garsu, 
> tiesa pasakius tikejausi kad jo beveik nesigirdes, arba girdesis taip, kad 
> nesuprasiu ar cia dyzelis ar benzas, bet anaiptol. Vaziuojant greiciau - 
> taip, kaip ir daugumos dyzeliu, jo kaip ir nesigirdi, bet stovint vietoj 
> ar letai judant jis girdisi, ir tikrai labai jau traktoriskai. Antras 
> dalykas- vibracija. Ant laisvu apsuku ji jauciasi, ne taip kaip octavijoj, 
> kur tiesiog bilda visas salonas, bet vistiek jauciasi ir nemenkai. 
> Pagazavus ji visiskai neisnyksta, tikrai jauciasi kad dyzelis. Tikejausi 
> kad V6 bus kur kas svelnesnis. Rizikuoju gaut per makufeli, bet pasakysiu, 
> kad mano avensio d-cat'as dirba tyliau ir... graziau, nors tai tik 
> gedingas i4.
>
> Taigi kol kas tiek is trumpos pirmines apziuros, noresiu dar pabandyt i4 
> varijanta su 2.2CDI, jei ten irgi situacija tokia pat su variklio 
> triuksmu, tada jauciu reiks rimtai pradet galvot apie benza :/