Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-16 13:42:49

"CodeC"  wrote in message news:jcfa9t$5u0$1@trimpas.omnitel.net...

>todel padariau isvada, kad draudimui jokio reikalo nera skambinet servisui
>ir klausinet uz kiek anas man sutvarkys ir pagal tai nustatinet zalos dydi.

Tai draudikas nepriestaraus, jei tu jau iskart atneshi remonto samata su
detaliu kainomis. Ar jis su ja sutiks - jau kitas klausimas. Nesutikti be
abejo gali tik motyvuotai, o vat shitoje vietoje tu jam neuzdrausi
uzsiklausti remonto kainu kituose servisuose ir pasiulyti remontuotis ten.

>tai taip, teismo atveju klientas ir bus atsakovu.
>as kaip nukentejes ir ieskovas tai i teisma padavinesiu ne draudika, o
>kaltininka - juk manes su draudiku nesieja jokie rysiai. jis kaltininkui
>paslaugas teikia, ne man.

I teisma padavinesi tik po to, kai taves netenkins draudimo ismoka ir tik
del negauto skirtumo. Klientas, gaves teismo sprendima, nunesh ji draudikui
ir jis apmokes. Taciau tavo norimas variantas į laimetina nenesaha visai.