Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-16 11:56:05
On 12/16/2011 11:52 AM, Tomas wrote:

> O tu tik dabar supratai, kad važinėti senu automobiliu prabanga, kurią
> ne visi sau gali leisti?

siaip tai cia draudimui turetu but prabanga tokius drausti. kad jie
draudzia atsakomybe, o ne turta, ir negali tiesiogiai prognozuoti galima
zalos didi ir su tuo susieti imokos didi - ju reikalas.
as tai budamas nukentejes siekciau pilno zalos atlyginimo. pasiulyma
pasiknisti siukslyne jiems priminciau teisme.