Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-14 16:55:40
On 12/14/2011 04:55 PM, Tomas wrote:
> Taigi jie ir kompensuoja zhala. Sumokes max 75% tavo golfo likutines vertes, o tu jau zhiurek, isheina uzh tuos pinigus naujos dureles ish gamintojo ar ne, tau paciam sprest ir rinktis.

tai jeigu as po ju kompensavimo negaliu naudotis savo turtu taip kaip
anksciau, tai matyt atlyginino ne pakankamai.

beje, gerai, kad priminei likutine verte. gaunasi, kad man padaro zala,
sumaitoja automobili nepataisomai, o pinigu duota tikrai maziau, nei jis
buvo sveikas ir ipareigoja mane pardavinet siuksliu kruva? kodel as
turiu tai daryt? gal draudimas tegu tuo verslu uzsiima? as tai noriu
turet tai, ka turejau iki to momento, kai ju apdraustas kaltininkas, man
padare nuostoliu. tikrai teisme nelaimeciau su tokiais argumentais?