Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-15 00:47:38
On 12/15/2011 12:30 AM, Dainiushas wrote:
> ne nu blet. Tai tu nori pasakyt, kad teisingas nuostolių atlyginimas yra
> vietoj tavo 15m pageltonavusiu stiklu išdegusiu reflektorium žibinto
> įdėt naują už pusę automobilio kainos?

beje, konkreciai i sita klausima atsakymas - lempos ledines, nors ir 15
metu. niekas neisdege ir nepageltonave, normalios visiskai. tai dabar
tureciau sutikti, kad man draudimas sumoketu tik tiek, kiek kainuoja
kinietiska lempa, nes originali tai jau per brangu? arba eit rankiot
siuksliu i savartyna? cia tokie oficialus pasiulymai, pagal tai
skaiciuojama ismoka? imho draudimo reikalas pasidaryt verslo plana ir
gal isvis neuzsiimt tuo, jei atrodo neapsimoka masinai padaryta zala
vertinti normaliu atsarginiu daliu kainomis.
as prie to ir lenkiu - kad ATSAKOMYBES draudimas kaip toks, isvis yra
absurdas, nes sunku prognozuoti galimos zalos mastus. daug lengviau butu
drausti turta, t.y. kazkas panasaus i kasko.