Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-14 22:09:11
On 12/14/2011 10:01 PM, Linas Petkevičius wrote:

> SODRA irgi naikinam? Kodel ash sveikas turiu moketi uz tavo gydyma?

TAIP, visiskai be jokios abejones siandien pat.

> Labai paprastas argumentas. Jei virs mane yra kaltininkui nuosavybes
> teise priklausantis butas, didele tikimybe, kad ji pardaves (savo noru
> ar ne) - tu su manimi atsiskaitysi. Tuo tarpu ivairaves su savo kibiru i
> mano brangesni karuti tu gali ir netureti galimybiu su manimi atsiskaityti.

tai kad siandienine situacija visiskai ne tokia. didele dalis zmoniu
gyvena isnuomuotuose bustuose. jau isivaizduoju kaip tu issireikalausi
tuos 100k is vakar virs taves atsikrausciusio studento.

> Ir kiek supratau tema jau pasikeite - draudikai ir servisai istatymu
> nepazeidineja, jie paprasciausiai tokius istatymus pasidare, kad tave
> gali skriaust?

nepasikeite, o pletojasi. tema ir skirta issiaiskinti, kur istatymai
kreivi ir kur ju tiesiog nesilaikoma.