Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: Tomas
Data: 2011-12-15 10:10:36
o kodel tu, saliamonai, savo pezo ar kuri ten kibira ant kiemo paberes
buvai? Esi kazkaip aprobuotas, igaliotas ir apmokytas PSA ta daryti?
Garantuosi dabar funkcionaluma, sauguma, erekcija ar dar ka?
Nori is dylerio nauju detaliu, o atiduot dyleriui remontuoj jau slabo? Taigi
tik jis gali patenkinti tavo teisetus bliad reikalavimus ir uztikrinti
neismatuojama pasitenkinima.

O jei tam triperiui motoras jau buvo keistas srotinis? Iskart laiska i PSA
naujo motoro pareikalavimui?

"CodeC" <none@none.no> parašė naujienų
pranešime:jcb7vi$mi2$1@trimpas.omnitel.net...