Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-14 22:23:41

"CodeC"  wrote in message news:jcb0bi$etq$1@trimpas.omnitel.net...

>neisitikines. is ko reikalaut tavo valia, bet o tu isitikines kad turi
>pagrindo reikalaut is buto savininko? kokia jis turi nesti atsakomybe, kad
>jo isnuomotam bute studis girtas pamirso vandeni uzsukti?

Labai paprasta - civiline/deliktine. Jei pas mane ateis svecias ir uzmirs
uzsukti vandeni, man tikrai nepades pasiaiskinimas - "Sutikau gatveje
kazkoki Petra, kuris atejo ir atsuko pas mane vandeni, kur gyvena -
nezinau".

>smarkiai apsisvietes, tai gal pakomentuosi ar cia visam pasauly ar bent
>europoj tai normalu? vokietijoj irgi duris, stiklus, bamperius, lempas ir
>net oro pagalves is sroto sudeda? cia rimtai viskas ok?

Europoje, daugelyje vietu ir pasaulyje (daugelyje, nes islamo shalyse
pavyzdziui kitaip) yra normalu, kad atlyginamas nuostolis atsizvelgiant i
nusidevejima ir be abejo normalu, kad draudimas privalomas.  Bet turbu ne
ok - nes pasaulis gi toks neteisingas...