Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: Renookas
Data: 2011-12-15 14:05:00
kai buvo tavo norima laisve, kurios tu nepameni, nes nevairavai, tai istisai
mirgejo kaip nusizude, kaip nezino ka daryti, is kur pinigu gauti, kaip
susidorojo nes nesumokejo ir t.t. todel ir padaryta tvarka, kuri tikrai
patogi daugumai pilieciu ir jie del to nesijaucia nelaisvi... cia tik tavo
laisves suvokimas tok truputi per stiprus siaim momentui

"CodeC"  parašė naujienų news:jcavfk$duj$1@trimpas.omnitel.net...

On 12/14/2011 09:58 PM, Dainiushas wrote:
> nu tai užtai ir yra privaloma tvarka, kad tuo piliečiu pasirūpint. Ir
> nesuprantu ko čia vaidint nepatenkintą.

tai tokia santvarka pats zinai kaip vadinasi ir pats tikriausiai zinai
kiek dalyku privalomu buvo 'kad pasirupint ir apsaugot' piliecius, tik
kazkodel labai daug nepatenkintu. zinai kodel? todel kad pvz man patinka
laisve. ir sutinku susitaikyt su tuo faktu, kad jeigu supisiu corvete
tai pats kazkaip ir mokesiu, bet visiskai neturiu noro moket privalomai,
nes kazkada kazkoks varguolis ta padarys (gal).