Tema: Re: TVCAD ir servisu darbo metodai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-14 17:58:34

"CodeC"  wrote in message news:jcagn9$s6l$1@trimpas.omnitel.net...

>o tai ar nera taip, kad as turiu teise rinktis - imti grynais (jei pats esi
>kvalifikuotas pasirupinti remontu) arba rinktis draudimo organizuota
>remonta?

Ne - draudikas tik turi teise tau pasiulyti. Jeigu tau netinka draudiko
pasiulytos salygos - va tau pinigai. Sudaugiau tavo vaza - sakau, va mano
dukra per rankdarbius panasis lipdo - tuoj atnesh tau nauja. Nesutinki - ii
pinigus.

>sutaisyt, taskas. o nusidevejimus visokius tegu skaiciuoja, paziuresim kaip
>jis is manes issireikalaus primoket uz zalos atlyginima man paciam :)

Servisas israsys saskaita, kurioje moketoju bus nurodytas Darius Augulis.
Draudimas perves remonto suma minus nusidevejimas. Likuti busi skolingas tu.
Automobili servisui pridavinesi tu, draudikas niekur nefiguruos, tik
servisas zino, kad draudikas jam geras klientas.